Müdürler ile Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

Temel Eğitim ve Ortaöğretim Müdürleri ile Değerlendirme Toplantısı Yapıldı

Genel - 03-06-2020 21:48

Temel Eğitim ve Ortaöğretim Müdürleri ile Değerlendirme Toplantısı Yapıldı.İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı ile ilgili açıklamada bulundu.

    İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamada,'' Normalleşme süreci, uzaktan eğitim faaliyetleri, yapılacak olan sınavlarda alınacak tedbirler, yıl sonu iş ve işlemlerini değerlendirmek üzere ilçe milli eğitim müdürü Özgür Tokgöz'ün başkanlığı da; Şube Müdürleri ve okul müdürlerinin katılımları ile sosyal mesafe kurallarına uyularak temel eğitim ve ortaöğretim okul müdürleriyle ayrı ayrı toplantı gerçekleştirildi''denildi.

Günün Diğer Haberleri