Geçtiğimiz yıl Ordu'da eşini öldüren ve "Ben öldürmesem o beni öldürecekti, hep erkekler mi öldürecek" diye konuşan Semra Özata 22 yıl hapis cezası aldı. Kızı Tellenur Özata ise müebbet hapis cezasına çarptırıldı.
Altınordu ilçesinde 75 yaşındaki eşi Recep Özata'yı, başında cam sürahi kırıp 15 bıçak darbesiyle öldüren, tutuklandığında "Hep erkekler mi öldürecek, bir de kadınlar öldürsün" diyerek kendini savunan 60 yaşındaki Semra Özata ve kendisine yardım ettiği gerekçesiyle tutuklu yargılanan 20 yaşındaki kızı Tellenur Özata için karar verildi. Ordu 1. Ağır Ceza Mahkemesinde Hakim Ali Karakaya başkanlığında görülen davada Semra Özata, eşinin kendisine çok şiddet uyguladığını, aralarında geçimsizlik olduğunu, olayda kızının suçu olmadığını, cinayeti kendisinin tek başına işlediğini, eşini öldürmemiş olsaydı onun kendisini öldüreceğini belirtti. Tellenur Özata ise hakkında iddiaları kabul etmedi. Yakın akrabayı tasarlayarak öldürmek suçundan müebbet hapis cezasıyla tutuklu yargılanan Semra Özata, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası aldı. Mahkeme heyeti, olayda ağır tahrik altında olduğu gerekçesiyle Semra Özata’nın cezasını 22 yıla düşürdü. Kızı Tellenur Özata ise tasarlayarak adam öldürmek suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Mahkeme heyeti Tellenur Özata’nın mahkemedeki iyi hali gerekçesiyle cezasını müebbet hapis cezasına çevirdi. Nasıl olmuştu? Olay, Altınordu ilçesine bağlı Eskipazar Mahallesi TOKİ konutlarında geçen yıl Mayıs ayında meydana geldi. Semra Özata ile eşi Recep Özata arasında çıkan tartışmanın büyümesi sonucu Semra Özata, ilk evliliğinden olan 20 yaşındaki kızı Tellanur Özata ile birlikte eşi Recep Özata'yı dövdü. Kafasında cam sürahi kırıp 15 bıçak darbesiyle Recep Özata'yı öldüren Semra Özata ve kendisine yardım ettiği iddia edilen kızı Tellanur Özata, jandarmayı telefonla arayıp teslim oldu. “Her erkekler mi öldürecek” demişti Anne ve kızı çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı. Semra Özata, adliyeye sevk edildiği sırada gazetecilerin "Eşinizi neden öldürdünüz, pişman mısınız?" sorusu üzerine kelepçeli ellerini havaya kaldırarak, "Çekin kardeşim çekin, hep erkekler mi öldürecek? Bir de kadın öldürsün! O beni öldürecekti ben onu öldürdüm. Pişmanım, çocuğum için, kızım için pişmanım" demişti.Sakarya'da 6’ncı SGM’si Karapürçek’e kapı açıyor
12:40 - Kategorilenmemiş