KENT KONSEYİNDEN ÇAMLIK AÇIKLAMASI

Genel - 17-12-2017 23:09

  Ordu'nun Büyükşehir olmasıyla birlikte mülkiyeti Ünye Belediyesi'nden Büyükşehir Belediyesi'ne geçen Çamlık'la ilgili ard arda yaşanan olumsuzluklar Ünyeliler arasında tepki üstüne tepkiye yol açıyor. 1950'li yıllarda Ünye Belediyesi tarafından kamuya açık mesire alanı olarak düzenlenen Çamlık, 70 yıla yakın sıkıntısız, sorunsuz halkın günü birlik piknik alanı olarak kullanılırken mülkiyet hakkının Büyükşehir'e geçmesi sonucu öncelikle imara açık hale getirildi. Ardından kamuya ait bir avuç alan bırakılmadan proje düzenlendi ve tesis çalışması başlatıldı. Tesis yapımından vazgeçildi, ancak Büyükşehir'in borçlarına karşılık Sosyal Güvenlik Kurumu'na devredilmek istendi. Çamlık, son olarak ta akaryakıt istasyonu yapılmak istenmesi ile gündeme oturdu. Ünye Kamuoyuna düşen; İstanbul'da yaşayan Ünyeli işadamlarından bir kaç kişinin Çamlık'ta akaryakıt istasyonu yapmak üzere Ordu Büyükşehir Belediyesi'ne başvurduğu, buradan bu iş için yer satın almak istedikleri haberleri Ünye'yi bir kez daha ayağa kaldırdı.   Ünye Kent Konseyi Başkanı Musa Özgür Kıroğlu, konunun Kent Konseyi tarafından titizlikle takip edildiğini, Ünye kamuoyundaki tepkiyi çok haklı ve doğru bir tepki olarak değerlendirdiklerini belirterek; "Çamlık'la ilgili maalesef bu yıl içinde ard arda talihsizlikler yaşanıyor. Bu böyle olmamalıydı. Yaşanan bu süreç bir an önce sonlanmalı. Çamlık, kuruluş amacı doğrultusunda halkın günübirlik mesire alanı olarak kullanılmaya devam edilmelidir. Kaldı ki bunun dışında bir maksat için burada bir şey düşünmek ve bir şey yapmaya kalkışmak Ünye'de önü alınamaz tepki ve olaylara yol açar ki, bunu da hiç kimse böyle olsun istemez. Umarım bu akaryakıt istasyonu yapma girişimi haberleri doğru değildir. Doğruysa da kim ya da kimler bu işi yapmak istiyorsa tez elden bu kararlarından vazgeçmelidir." diyerek herkesi konuyla ilgili olarak sağ duyulu davranmaya davet etti.   Kent Konseyi Başkanı Musa Özgür Kıroğlu, Çamlık'la ilgili olarak yaşanan olayların ve talihsizliklerin son bulması için buranın Ünye Belediyesi'ne geri verilmesi gerektiğine işaret ederek; "Bilindiği gibi burası 65 yıl önce Ünye Belediyesi tarafından düzenlendi ve halka açık mesire alanı olarak hizmet vermeye başladı. Ünye Belediyesi burada zaman zaman düzenlemeler yaparak halkın alanı daha rahat kullanmasını sağladı. 65 yıldan bu yana da Çamlık'ta hiç bir sorun yaşanmadı, isteyen gitti, günü birlik eğlendi, dinlendi.   Yine böyle olmalı, Çamlık eski sorunsuz günlerine dönmelidir. Bunun içinde Ordu Büyükşehir Belediyesi burayı yeniden Ünye Belediyesi'ne devretmelidir." dedi.  
Günün Diğer Haberleri