KASAPOĞLU HEMŞİRELER GÜNÜNÜ KUTLADI

12 Mayıs Hemşireler Gününde Ordu Devlet Hastanesine ziyaret gerçekleştirildi

Genel - 13-05-2022 00:49

12 Mayıs Hemşireler Gününde Ordu Devlet Hastanesine ziyaret gerçekleştirildi. Ziyarette Sağlık Müdürümüz Dr.Mustafa Kasapoğlu’na, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm.Dr.Ali Altınbaş, Başkan Yardımcısı Uzm.Dr.Ayşe Nur Hoş ve Ordu Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm.Dr.Atila Gürgen eşlik etti.
Günün Diğer Haberleri