Kan Bağışına Katkıda Bulunan Liseli Öğrenciler Geziyle Ödüllendirildi

Genel - 16-03-2018 02:06

22.11.2018’de “Kan Bağışı Can Bağışı” projesi kapsamında kan bağışı kampanyası düzenleyen Ünye Arif Nihat Asya Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi okul yönetimi, bu çalışmada aktif görev alan öğrenciler için Samsun’a eğitim, tarihi ve kültürel amaçlı gezi düzenlendi. 14.03.2018 Çarşamba günü düzenlenen geziye öğretmenler Refahhadin KARA, Emine YURT, Ayhan YAMAK ve Hakan KARAGÖZ eşliğinde 39 öğrenci katıldı. Gezi programı doğrultusunda önce Bandırma vapuru öğrencilere gezdirilerek Türk tarihi açısından önemi anlatıldı. Sonrasında Türk Kızılay’ı Orta Karadeniz Bölge Kan Merkezi ziyaret edildi. Ziyarette yapılan ikramların ardından öğrenciler toplantı salonuna alındı. Türk Kızılay’ı Orta Karadeniz Bölge Kan Merkezi Müdürü Dr. Muhsin YILDIRIM’a okul adına öğrenci tarafından çiçek takdim edilerek 14 Mart Tıp Bayramı kutlandı. Ardından yapılan çalışmalarla ilgili olarak öğrencilere yönelik Muhsin YILDIRIM tarafından sunum yapıldı. Türk Kızılay’ı Orta Karadeniz Bölge Kan Merkezinde kan işleme ve depolama bölümleri öğrencilere gezdirilerek kan ile ilgili merkezde yapılan işlemler uygulamalı olarak gösterildi. Kan merkezine yapılan ziyaretin ardından Kültürel amaçlı Samsun Batı Park’ta bulunan amazon köyü gezildi. Öğrenciler için oldukça verimli ve ilgi çekici olan bu tür gezilerin imkânlar ölçüsünde tekrarlanacağı bildirildi.
Günün Diğer Haberleri