Kamp Sandalyesinden Uyuşturucu Çıktı! Ordu’da 3 Kişi Tutuklandı

Kamp Sandalyesinden Uyuşturucu Çıktı! Ordu’da 3 Kişi Tutuklandı

Ordu - 22-06-2026 18:00

Kamp Sandalyesinden Uyuşturucu Çıktı! Ordu’da 3 Kişi Tutuklandı

Ordu’da narkotik ekiplerinin gerçekleştirdiği operasyonda, uyuşturucu tacirlerinin kullandığı ilginç gizleme yöntemi ortaya çıkarıldı. Şüphe üzerine durdurulan bir araçta yapılan aramada, kamp sandalyesinin metal bölümlerine saklanmış halde 1 kilo 50 gram metamfetamin ele geçirildi.

Narkotik Ekiplerinden Başarılı Operasyon

Ordu İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu ticaretine yönelik yürüttükleri çalışmalar kapsamında şüpheli bir aracı takibe aldı. Durdurulan araçta detaylı arama yapan ekipler, kamp sandalyelerinin metal aksamına ustaca gizlenmiş uyuşturucu maddeyi tespit etti.

1 Kilo 50 Gram Metamfetamin Ele Geçirildi

Yapılan incelemelerde toplam 1 kilo 50 gram metamfetamin maddesine el konuldu. Ele geçirilen uyuşturucunun piyasaya sürülmeden yakalanmasıyla önemli bir zehir sevkiyatının önüne geçildi.

3 Şüpheli Cezaevine Gönderildi

Operasyon kapsamında araçta bulunan K.Ş., M.K. ve Ö.K. gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, “Uyuşturucu veya uyarıcı madde ticareti yapmak” suçlamasıyla çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Günün Diğer Haberleri