İlklerin Başkanları
Genel - 23-01-2017 23:19
Daha dün gibi hatırlıyorum. Büyük başkanla küçük başkanın vaatlerini.
Düne kadar sarılan küçük başkan bugün oy veren insanların ellerini dahi sıkmaya kerim senir olmuş.
Neyse konumuz tabi ki bu değil.
Konumuz bunun akabinde meydana gelen olaylardan bir dünya muzdarip insan topluluğu olduğu gerçeğine inanın. Bu insanlar gerek saygısından ,gerek korkusundan, gerekse ticaretine mani olunmaması açısından sizlere sesini çıkarmıyorsa, bu herkes mutlu olduğu için her şey yolunda gittiği için değil. Bilmenizi isterim!!!
İlklerin adamı büyük başkan ilk olarak TEDESİ pilot bölge olarak kullandın ve bir dünya insanın canını yaktın. Hizmetimiz kime gitti orası muamma? Gelirden fazla gider mi oldu halk gözünde nasıl bir konuma düştük bilinmez?
İlklerin adamı büyük Başkan ilk olarak uyguladığınız yolların otopark sistemi yargının park ücreti alamazsın diye onadığı davayı hiçe sayıp hala hazırda almaya devam ediyorsun. Ve buda yetmez gibi artık olayı asfalta bile taşıyabilecek duruma getirdiniz.
İlklerin adamı büyük Başkanım yine Ünye Cumhuriyet meydanından başlayıp taaaaaaaaa fakültenin oraya kadar reklam bilbordlarını koyarak ta bir ilke imza attınız sizi tebrik ediyorum . Neden mi ?
Hiç kimse bu zamana kadar ,turizm kenti olmak için çabalarken aynı zaman da tarihin önünü, doğallığın önünü ve yeşilin önünü sizin kadar kapatan kimse olmadı. (Ordu'yu turizm şehir yapmayı düşünmenize rağmen)
İlklerin adamı büyük Başkanım, yine döneminde dijital saat uygulaması derdine düştünüz. İyi de siz daha su dağıtım şebekelerinize iki tane jeneratör almaktan aciz kalıp, elektrikler gittiği zaman insanları iki gün üç gün susuz bırakarak ta ilklerin adamı oluyorsunuz ....
İlklerin adamı büyük Başkan , uyguladığınız kamyonların geçişini durdurarak taşımacı esnafının canından bezdirip olsun kazalar azaldı diyebilen ve kamyoncu esnafı zaten kıt kanaat geçinirken, tabiri caizse tekerine çomak sokan ilk kişisiniz ....buna ek olarak seyyarlara yaptığınız zulümde çabası...
Biz sizi ilklerin adamı diye anlattığınızda bedava su ,bedava pazar yeri ,bedava bina, bedava okul , bedava taşıma , bedava yardım diye düşündük .
Ama biz baya bir bedavacı millet olduğumuz için sizin hakkınızda da düşündüklerimizi yine her zamanki gibi yanlış düşündük.
KÜÇÜK BAŞKANADA BİR ÇİFT SÖZÜM VAR
Küçük Başkan zaten kendi dünyasında öteden beri yapılagelen güzelliklerden istifade ededursun.
Bir sokağın rüzgar sirkülasyonu için binalarını yıkıp tam karşısına rüzgarın tamda böğrüne avm diksin,
Ne bilim nuhun gemisini yapsın ,Allah'ın kulu içine geçmesin,resimlik dursun( gemi ne zaman suya indirilecek bilgi verin bu arada) oyalansın yani sıkıntı yok.
Diyorum ki halk günlerinde bu insanlar size dert yanamıyorsa, bu millet sizlerle güzel şeyler konuşuyorsa bunun bir çok sebebi olabilir.
Birincisi, halk meclislerine gerçek derdi olan sorunu olan insanlar alınmıyor ki...
İkincisi ,gelen kişilerin bir şekilde size ahte vefası var .Dertlerini ya söyleyemiyor yada siz gerçekten halkın o kadar içindesiniz ki olayları akşamdan çözerek gün içine halkın sıkıntısını bırakmıyorsunuz :D:D:D
Değerli büyük Başkan ve yanındaki küçük Başkan sizden ricamdır .
Gerçi ne kadar galeye alırsınız bilinmez de size oy veren insanlar sizden gerçekten çok muzdarip ben bilgi vereyim istedim...
Gelin iş işten geçmeden önümüzde de bir referandum süreci varken bir istişare yapın ve yanlışları düzeltme yolunda adımlar atın isterseniz.Yoksa önümüzde ki günlerde bırakın halktan EVET istemeyi üste DAYAK yersiniz haberiniz olsun....
(BURADA Kİ KÜÇÜK BAŞKAN DAN KASTIMIZ BÖLGE OLARAK KÜÇÜK COĞRAFYANIN BAŞKANLIĞINI YAPTIĞINIZ İÇİNDİR YANLIŞ ANLAŞILMASIN)
saygıyla kalın
Şenol Okutucu
Günün Diğer Haberleri