HEMŞİRELERDEN ORDU MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA TEŞEKKÜR PLAKETİ
Genel - 19-01-2017 14:40
TÜRK HEMŞİRELER DERNEĞİ ORDU ŞUBESİNDEN, ORDU MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA TEŞEKKÜR PLAKETİ
Türk Hemşireler Derneği Ordu Şubesi, 07 Ocak ve 14 Ocak 2017 tarihlerinde Ordu Mali Müşavirler Odası toplantı ve konferans salonunda 30 kursiyerin katılımı ile “HEMŞİRELİKTE TEMEL İSTATİSTİK VE ARAŞTIRMA KURSU” düzenledi. Dernek Başkanı Nigar Bağdatlıoğlu ve Yönetim Kurulu 18.01.2017 Çarşamba günü Oda Başkanı Bahadır Baş'ı ziyaret ederek, toplantı salonun kendilerine tahsis edilmesi ve katkıları nedeniyle teşekkür plaketi takdim etti.
Türk Hemşireler Derneği Ordu Şubesi Başkanı Nigar Bağdatlıoğlu; “ Bizlere eğitim salonlarını ve bilgisayar laboratuvarlarını açan Ordu Mali Müşavirler Odası Başkanı Bahadır Baş ve Yönetim Kurulu üyelerine, tüm meslektaşlarım ve yönetim kurulu adına teşekkür ediyor bu plaketi katkıları ve destekleri nedeni ile kendilerine takdim ediyorum.” Dedi.
Ordu Mali Müşavirler Odası Başkanı Bahadır Baş; “ Odamızın gerek bilgisayar laboratuvarı, gerekse toplantı ve konferans salonunu sizlere ve tüm sivil toplum kuruluşlarına hizmet vermeye her daima açıktır. Paylaşmak ve değer yaratmak bu anlamda çok önemli. Güzel düşünceniz için şahsım ve yönetim kurulum adına sizlere teşekkür ediyorum. “ dedi.
Günün Diğer Haberleri