HANİ TURİZM KENTİ OLACAKTIK.

Genel - 07-06-2017 01:40

https://www.youtube.com/watch?v=PUBwYfJkTMk Ünye Fevzi Çakmak Mahallesine Tabakhane deresi, Fevzi Çakmak Ortaokulu önü ve Atabak Sapağı olmak üzere 3 koldan Lağım suyu denize döküüyor. Mahalle içerisini ve sahil boyunu saran piş kokunun beraberinde bu bölgede denize giren vatandaşların da sağlığı tehlike altına giriyor. Aynı zaman da bölgede turizm noktasında mavi bayraka layık görülmüş bir plajın olması da vatandaşları hayretler içerisinde bırakıyor. Bu durum hakkında şikayetçi olan Fevzi Çakmak Mahallesi sakinlerinden Yaşar Yıldız yetkililere seslenerek kanalizasyon hattının bu bölgeden kaldırılmasını ve mahallenin daha yaşanılabilir bir hal alması için gerekenlerin yapılmasını istedi. Fevzi Çakmak Mahallesi Sakini Yaşar YILDIZ, '' Ünye'mizin en büyük mahallesi olan Fevzi Çakmak Mahallemizin durumu içler acısı. Mahallemizde ortalama bir aydan beri lağım kokusundan nefes alamayacak duruma geldik. Bulunduğumuz yerin 1 km ilerisinde turizm anlamında mavi bayraka layık görülmüş bir plaj mevcut ve şuanda bulunduğumuz yere ise Tabakhane deresi, Fevzi Çakmak Ortaokulu önü ve Atabak Sapağı olmak üzere 3 koldan kanalizasyon hattı döşenerek lağım suyu akmakta. Kanalizasyonlardan gelen bu lağım suyu ise plaja ve vatandaşların yüzdüğü alanda birikmekte. Kokunun tüm mahalleye yayılmasıyla beraber bu bölgede denize giren vatandaşlarımızın sağlığı da tehlikede.'' şeklinde açıklamalarda bulunarak yetkililerin gereken işlemi yaparak kanalizasyon hattının buradan kaldırılmasını istedi.  
Günün Diğer Haberleri