Gençlik Haftasında, "Sevgi Yürüyüşü"
Genel - 15-05-2017 20:00
Ünye’de 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri "Sevgi Yürüyüşü" ile başladı.
Ünye Cumhuriyet Meydanından başlayan ve yaklaşık 4 kilo metrelik mesafede olan Şeyh Yunus Emre Türbesinde son buldu.
"Sevgi Yürüşü"ne, Ünye Kaymakamı Ümit Hüseyin GÜNEY, Jandarma Komutanı Ahmet Koç Demir, İlçe Emniyet Müdürü Ömer Akar, İlçe Genlik ve Spor Müdürü Aydın Kuyumcu, Ünye Belediye Başkan Yardımcısı Erhan EREN, Ak Parti Ünye İlçe Başkanı Arif ERGÜN, İlçe Milli Eğitim Müdürü Tamer Uysal, daire amirleri, spor kulüpleri, vatandaşlar ve çok sayıda öğrenci katıldı.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı ve Gençlik Haftası kapsamında yapılacak etkinlikler içinde yer alan Cumhuriyet Meydanı’ndan başlayarak Şeyh Yunus Türbesine kadar devam eden Doğa Trekking ve Sevgi yürüyüşü yaklaşık olarak 350 kişilik bir ekibin katılımıyla gerçekleşti.
Günün Diğer Haberleri