Fevzi Çakmak'ın Çehresi Değişiyor

Genel - 04-10-2017 18:09

https://www.youtube.com/watch?v=Y8RRBdH_hzQ   Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Fevzi Çakmak Sosyal Tesislerinin açılışı gerçekleştirildi.Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilen açılış öncesinde Büyükşehir Belediyesi Mehteran takımı gösteri düzenledi. KALICI ESERLER YAPIYORUZ Fevzi Çakmak Mahallesi sakinlerininde katıldığı açılışta konuşma yapan Ünye Belediye Belediye başkanı Ahmet Çamyar ”Şu an Fevzi çakmak mahallesinde sosyal tesisimizin projesini tamamladık.Hanım kardeşlerimizin sosyal etkinliklerini yapabileceği düğün ve sünnet etkinliklerinin yapılabileceği bir mekana kavuşmuş oldu.bunun için öncelikle ben ordu Büyükşehir belediye başkanımız Enver Yılmaza teşekkür ediyorum. Ünye'de gerçekleştirilcek projeler hakkında bilgi veren Ünye Belediye Başkanı Ahmet Çamyar, ” Biz yerimizde yeller esmesin diye geriye Büyükşehir Belediyemizle beraber Ünye belediyesi olarak eserler bırakıyoruz. Ünye’nin her köşesinde dokunmaya hizmet vermeye ve halkımızın sorunlarını çözmeye devam edeceğiz.”dedi.  ÇOK GÜZEL HİZMET YAPILIYOR Ünye Kaymakamı Ümit Hüseyin Güney ise yaptığı konuşmada, "Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan tesisimizin açılışına hepiniz hoş geldiniz 1980'li yıllarda ülkemizde kırsaldan kente yoğun göç yaşandı.bu göçte insanların öneliği barınabileceği bir ev noktasındaydı.fakat bizim kırsalda yeşile meydana havadar ortama alışkın olan Karadeniz halkı bu sıkışık yeşili olmayan sosyal donatıları olmayan şehirlerde yerleşim yerlerinden bunalı yaşadı.bunların sosyal ilişkilere kadar bir çok yansıması oldu dedi. İnsanlar kentleri inşa eder kentler şehirlerde insanların kültürünü inşa eder ben bu güzel eserin en yakışır yerde en güzel şekilde Fevzi çakmak mahallemizin hizmetine sunan sayın Büyükşehir Belediyesine ve Ünye belediyesine teşekkür ediyorum" dedi. ÜNYE'YE YENİ BİR SOSYAL TESİS KAZANDIRDIK Açılış konuşmasında söz alan Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, "Bizler Ünye'ye hizmet gelinmediği söylentileri üzerine burada sizlerle yaptığımız hizmeti paylaşmak istiyoruz. Bizler Büyükşehir Belediyesi olarak 117 km asfalt yapmışız Ünye'ye bunun 33 km si sıcak asfalttır. Geçen sene bunları yaparken alt yapısı müsaade ettiği için yapmıştık. Bizler Ordu’nun her bölgesine hizmet etmek için zamanla yarışıyoruz.bu gün burada ise Fevzi çakmak mahallesine yeni bir hizmeti daha kazandırmak için buradayız.öncelikle emeği geçen herkese teşekkür eder,siz mahalle sakinlerine ise hayırlı olsun diliyorum.”dedi. Konuşmaların ardından protokol kurdeleyi keserek hizmet binasının açılışını gerçekleştirdi ve ardından sosyal tesis binasını gezdi.
Günün Diğer Haberleri