Fazıl Say, Ordu'da konser verdi. 

Genel - 11-02-2019 03:33

Piyanist ve besteci Fazıl Say, Ordu'da konser verdi. Say, Ordu Kültür ve Sanat Merkezi'ndeki konserde kendisine ait "Kara Toprak" ve "İzmir Süiti"nin yanı sıra Ludwig Van Beethoven'ın "La Majör" isimli eserini seslendirdi. Çok sayıda müzikseverin izlediği konser, yaklaşık 70 dakika sürdü.  
Günün Diğer Haberleri