EVİNİN ÖNÜNDE OTURAN KADINA YORGUN MERMİ İSABET ETTİ

  Evinin önünde oturan kadına yorgun mermi isabet etti

Genel - 11-09-2023 12:07

  Evinin önünde oturan kadına yorgun mermi isabet etti. Sırtından yaralanan kadın hastanede tedavi altına alındı. Ordu’nun Ulubey ilçesine bağlı Sayaca Mahallesi’nde yorgun merminin isabet ettiği yaşlı kadın yaralandı. Sayaca Mahallesi Kazancı mevkisinde evinin önünde oturan 85 yaşındaki Ayşe Yücetepe’ye yorgun mermi isabet etti. Sırtına isabet eden yorgun mermiyle yere yığılan yaşlı kadının yakınları hemen 112 Acil Sağlık ekiplerini aradı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan müdahalenin ardından kaldırıldığı Ulubey Devlet Hastanesi’nde yapılan ilk tedavinin ardından Ordu Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Burada tedavi altına alınan Ayşe Yücetepe’nin hayati tehlikesinin bulunmadığı belirtildi.
Günün Diğer Haberleri