Ordu’da gece çıkan yangında yaşlı çiftin evi tamamen yandı.
Olay Akkuş Damyeri Mahallesi’nde meydana geldi. Çıkış nedeni henüz belirlenemeyen yangında Niyaz ve Fatma İnce çiftinin evi kül oldu.
Can kaybının olmadığı yangın sonrası olay yerine giden Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci, İnce çiftine gerekli yardımın yapılacağını sosyal medya hesabından duyurdu.
Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci yaptığı paylaşımda; “Akkuş Damyeri Mahallemizde dün gece çıkan yangında evleri tamamen yanan Niyazi İnce amcamızı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Niyazi amcamızın ve Fatma teyzemizin her türlü ihtiyacının karşılanması noktasında elimizden gelen desteği kendilerine vereceğiz. Rabbim beterinden korusun.”