ENGELLİLER PLAJINDA ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR

Genel - 29-07-2019 15:30

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in göreve gelmesinin ardından başlatılan ve engelli bireylerin denizle buluşmasını sağlayacak olan plajın çevre düzenlemesinde sona gelindi.  “ENGELLİ KARDEŞLERİMİZİ DENİZLE BULUŞTURACAĞIZ” Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, ilimizde ve ilçelerimizde sosyal belediyeciliği geliştirme ve toplumun tüm kesimlerine yayma amacında olduklarını belirtti. Vatandaşların hayatını kolaylaştırmaya yönelik projeleri gerçekleştirmeye devam edeceklerinin altını çizen Başkan Güler, “Altınordu ilçemizin Kumbaşı Mahallesinde engelli kardeşlerimizin denizle buluşması için özel çalışma yapıyoruz. Engellilerimizin tekerlekli araçlarıyla denize girebileceği ve ahşap rampanın da bulunduğu plajın çevre düzenlemesinde sona gelindi. Bu çalışma bitirildiğinde engelli vatandaşlarımız denizin keyfini artık hiçbir engel olmadan doyasıya çıkarabilecekler” dedi.
Günün Diğer Haberleri