Emeğe Saygı, Adalete Davet" eylemi

Genel - 26-08-2019 22:55

Memur-Sen üyeleri, GiresunOrdu, Gümüşhane, Artvin ve Bayburt'ta "Emeğe Saygı, Adalete Davet" temalı basın açıklaması yaptı.

Giresun'da Debboy mevkisinde toplanan Memur-Sen'e bağlı sendikaların üyeleri, Atatürk Meydanı'na kadar yürüdü.

Burada basın açıklamasını okuyan il temsilcisi Muhammet Sarı, "5. Dönem Toplu Sözleşme" sürecinin uyuşmazlıkla sonuçlandığını ve Kamu Görevlileri Hakem Kurulu'na gidildiğini anımsattı.

Günün Diğer Haberleri