Ebru Hemşire Vefat Etti

Ordu Devlet Hastanesi’nin acı günü

Genel - 07-10-2022 16:41

Ordu Devlet Hastanesi’nin acı günü. Hastanede görevli hemşire Ebru Yıldırım yakalandığı kanser hastalığı nedeniyle vefat etti. Hemşire Ebru Yıldırım’ın vefatı üzerine Ordu Sağlık İl Müdürü Dursun Tüzün bir başsağlığı mesajı yayımladı. Tüzün’ün mesajı şöyle; "Ordu Devlet Hastanesinde görevli mesai arkadaşımız Hemşire Ebru Yıldırım yakalandığı amansız hastalık sonucunda hakkın rahmetine kavuşmuştur. Merhumeye Allah’tan rahmet dileriz. Hepimizin başı sağolsun"  
Günün Diğer Haberleri