DSP Keşan’da Hasan Nalbantoğlu Güven Tazeledi

DSP Keşan Olağan Kongresi’nde tek listeyle seçime giren Hasan Nalbantoğlu, yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede ayrıca yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.

- 22-06-2026 10:58

DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.

Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.

Günün Diğer Haberleri