Dostları Aşık Veysel’i Eserleriyle Andı

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından kültür ve sanat programları etkinlikleri kapsamında “Aşık Veysel Dostlar Beni Hatırlasın” konseri düzenlendi

Genel - 09-02-2022 23:58

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından kültür ve sanat programları etkinlikleri kapsamında “Aşık Veysel Dostlar Beni Hatırlasın” konseri düzenlendi. Atatürk Parkında düzenlenen konserde Halk ozanı Aşık Veysel’in eserleri seslendirilirken, konsere gelen misafirler ise seslendirilen eserlere alkışlarla eşlik etti. Kültür ve Turizm Bakanlığı Güzel Sanatlar Genel Müdürlüğü Sivas Devlet Türk Halk Müziği Korosu tarafından “Dostlar Beni Hatırlasın” konserinde ise Şefliğini Said Döşkaya yaparken, Gizem Samsa, Emine Baş, Cafer Üvenç ve Ufuk Yüksel Âşık Veysel’in eserlerini seslendirdi. Yaklaşık 2 saat süren konserin sonunda ise Sivas Devlet Türk Halk Müziği Korosu’na konsere gelen dinleyiciler tarafından çiçek takdim edildi.   [gallery link="file" size="large" ids="215328,215330,215331,215332,215333,215334,215335,215336,215337,215338,215339,215340,215341,215342"]
Günün Diğer Haberleri