DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETTİ TAKLA ATTI

Genel - 02-10-2017 23:51

Ünye’de ehliyeti olmadığı öğrenilen 23 yaşındaki genç kaza yaptı, kendi çabasıyla otomobilden çıkarak hastaneye gitti. Edinilen bilgiye göre, ilçenin Atatürk Mahallesi Tepeyolu Sokak’ta sabaha karşı 02.50 sularında meydana gelen kazada O.N.Ç. (23) yönetimindeki 34 JFS 37 plakalı otomobil, yokuş aşağı inerken sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi üzerine takla atarak sürüklendi.   Kazada yaralanan sürücü otomobilden kendi imkânlarıyla çıkarak yakınlarda bulunan özel hastaneye giderek tedavi oldu.   Sürücünün ehliyetsiz ve alkollü olduğu öğrenilirken, kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.
Günün Diğer Haberleri