Bireysel Emeklilikte Otomatik Katılım Sistemi Gün Sayıyor

Genel - 11-04-2016 13:19

Tüm çalışanların bireysel emekliliğe gireceği otomatik katılım uygulamasında, ilk etapta 50 ve üzerinde çalışanı olan şirketler sisteme dahil edilecek. Çalışanlardan ise aylık 100 lira kesilecek.

Günün Diğer Haberleri