BAŞKAN YARDIMCISI HADDİNİ AŞMAYA DEVAM EDİYOR

Genel - 18-05-2016 07:51

Ünye Belediyesi hakkında yaptığımız haberlerin ardından bize dişlerini geçiremeyenler karalama kampanyasına devam ediyorlar.Ünye Belediye Başkan Yardımcısı Erhan Eren  talihsiz açıklamasının ayıbını, elindeki güçü  ve makamı kullanarak, yine bizim içimizde ki zaaf gösteren kişilerle kapatmaya ve elini üzerimizde kurutmaya çalışıyor. Kapı kapı gezerek  oyunlar tezgahlıyor, ittifak yaptığı kişileri kullanarak engellileri birbirine düşürmeye çalışıyor. Ünye Belediye Başkan Yardımcısı Erhan Eren'in aşağıda yazılan şiirine kayıtsız kalan Engelliler Koordinasyon Merkezi Başkanı ,Ünye Bedensel Engelliler Spor Kulübü Başkanı ve Türkiye Sakatlar Derneği Ünye Şubesi Başkanınında destek verdiği açıklama ne yazık ki Engelliler için tarihe kara bir leke olarak geçecektir  Erhan Eren'in 6 buçuk adam adlı ahlak dışı şiirinin ardından bir çok insan tarafından gazetemize destek mesajları yağdı ve bu olayın insanları infiale sürükleyeceği görüşü belirtildi . Bunun sonucunda bizde asıl görevi engellileri temsil etmek olan kişilere bu konuda cevap hakkı doğduğunu düşünerek söz hakkı verdik.Şahitler huzurunda yapılan röportajı kamuoyu ile paylaştık. Gelin görün ki basiretsiz yöneticilerin başta olduğu bir ortamda,bu tür şahsi menfaatlerini, çoğunluğun menfaatlerinin önünde tutan kişilerden dik bir duruş sergilemesinin imkansız ve hayal olduğu gerçeği ortaya çıkmıştır. Bu açıklamayı yapanlara soruyoruz. Bir gün önce bu şiire tepki koyarken,bir anda ne oldu da bu tepkinden vazgeçtin ,camianı neden ,ne için temsil edemedin ,sahip çıkmadın ? Açıklamanı geri alman konusunda  ittifak sahibi ağabeylerin mi sana emir verdi? Düne kadar hakkında atıp tuttuğunuz ,kötü kelimeler kullandığınız insanların birden yanında olmanız için size ne vaadler verildi ? Daha geçen hafta Ünye Belediye Başkanından engellileri kullanarak,özel olarak (yakınınıza) ne talebinde bulundunuz ? Engelliler için mi bu makamlarda duruyorsunuz,yoksa kendi çıkarlarınız için mi ? Geçmişinizin şaibelerle dolu olduğu aşikarken,hala bu makamları işgal etme amacınız nedir ? Nereden geldiğini unutacak kadar nankör ve haramzade olarak sizlere emanet edilen  makamları derhal terkedin ? Şiirde yazanlar bizi bağlamıyor ve bizim sorunumuz değil derken ,harekete geçmeniz için acaba yüzünüze mi hakaret edilmesi gerekiyor ? Belediyeyi eleştiriyoruz diye bizim üzerimizden engelli arkadaşlarımıza vurmak isteyenlere karşı 17.000 engellinin gözlerinin içine nasıl bakacaksınız? Bugüne kadar engelliler adına oturduğunuz makamın hakkını veremeyen ,bu kişiler bu gün bile bu konuda ki haklılığımızı duruşuylarıyla kanıtlamıştır.Buradan EKM Genel Başkanlığına, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına , Ak parti ilçe yönetim kuruluna,Türkiye Sakatlar Derneğine ve Ünye Belediye Başkanlığına  sesleniyorum ,amacı engelli bireylerin onurunu ve geleceğini temsilen burada bulunan kişilerin zaafiyet gösterdikleri ortadadır.Gereken yaptırımların  yapılması adına, engellilere dair gereken hassasiyetin gösterilmesini kamuoyu olarak bekliyor ve talep ediyoruz. Engellilerle ve kamuoyu ile dalga gecen  açıklamadan bir bölüm yayınlıyoruz.. “Bizi kullanmaya çalışmasını esefle kınıyorum” diyen Fidan, “Bahsi geçen habere konu olan şiirin bizimle bir ilgisinin olmadığını orta öğretim seviyesinde edebiyat bilgisine sahip olanlar bile anlayabilecekken; bu arkadaşın anlayamaması ve başkaca anlamlar çıkarması bizimle alakalı olmadığı gibi, bizim sorunumuz da değildir” dedi. Ve içerisinde hakaret dolu Başkan Yardımcısının şiirini sizlerle paylaşıyoruz. ALTI BUÇUK ADAM Başta işi gücü fitne fücur olmuş bir cudam Ardında da edepten yoksun altı buçuk adam Bilmiyorlar ne akıl izan ne yol ile yordam Yaşatıyorlar topluma ahlaki bir inhidam Biz sanıyorduk bütün insanlar toprak ve kandan Bunların harcı ise suyu süzülmüş lağımdan İnsanlık bunlara baktıkça ölüyor kahırdan Yok ki utanmaları ne Allahtan ne de kuldan Baştaki için diyorlar kifayetsiz muhteris Zannediyormuş kendini medresede müderris Birinizde tıkanıklık varmış bacakta varis Diğeriniz her gece bir masaya konsomatris Şunun gözlerine bak diyorlar gör şetareti Anlarsın bir diğerine duyduğu harareti Açılamıyormuş yokmuş medeni cesareti Allah evlerden ırak etsin böyle bir esareti Anlatanlar onlardan adlarını şifreledik Ne istedi de vermediler bizde bilemedik Ağzın da özgürlüğü varmış zapt de edemedik Daha da anlatıyorlardı biz dinleyemedik Akıl sır ermiyor ki bu altı buçuk adama Eteklik yok ama yarısı benziyor madama Bu mevzuda söyleyecek daha çok söz var ama Laf laf değil adamlar da benzemiyor adama Her iki paylaşımı okudunuz vicdanınızda muhakeme yaparak, ne tahsiliniz olursa olsun bu şiirden ne anlam çıkardınız ? Ne tür çatışma olursa olsun engellilere bu hakaret ve onurlarını kırıcı sözleri söylemek hangi ahlaka yakışıyor ve bunu yapan birde yönetici olursa etkisi daha katmerli olmaz mı ? Kısacası Başkan yardımcısı Erhan Eren her alanda olduğu gibi haddini aşmaya ve insanları birbirine düşürmeye devam ederken,Ünye Belediye Başkanı Ahmet Çamyar ne kadar daha üç maymunu oynayacak sabırla bekliyoruz. Biz gazete olarak iyi veya kötü eleştiriler ölçüsünde görevimizi yapmaya devam ediyoruz.Buradan tüm sivil toplum ve siyasi partilere sesleniyorum 'unutulmasın ki ,herkes engelli adayıdır''bu konuda bugün tepkisini gösterenler,belkide gelecekte ki onurları için mücadele vermiş olacaklardır.      
Günün Diğer Haberleri