BAŞKAN SÖĞÜT KOÇ KURBANI OLDU

Genel - 04-08-2017 00:54

İkizce'de 2.düzenlenen dostluk temalı Futbol turnuvasında skandal yaşandı. Turnuvada İkizce Belediye Başkanı Bahri Söğüt halk tarafından yuhalandı. 8 takımın katıldığı ve her takımdan 300tl katılım ücreti alınan turnuvanın finaline Köşem Tekel ve Kocaman Fatih spor adlı takımlar kaldı Turnuvanın final maçına halk oldukça ilgi gösterdi. Tribünlerin tıklım tıklım dolduran seyirciler iki takımın karşılaşmasını beklerken maç oynanmadı. Finale kalan Köşem Tekel maçtan çekildi. Turnuvanın ödülü olan kupa ve koçun verilmeyeceğinin  açıklanması finale çıkan takımlar arasında tepkiye neden oldu. Başkana Tepkiler Oldu İkizce  Belediye Başkanı Bahri Söğüt turnuvada kazanan takıma Koç'un verilmeyeceği ve  sadece kupa verileceğini açıklamasının ardından tribünler ve saha karıştı. Vatandaşlar Belediye Başkanını yuhalarken, sahadaki takımlar durumu protesto ettiler. Tekel Kösem spor ise maça çıkmadan sahayı terk etti Belediye Başkanı Söğüt kupayı diğer takıma vermek istedi. Fakat diğer takımda hak etmediklerini kupayı almayacaklarını belirterek tepkilerini  ortaya koydular. 2.si düzenlenen futbol turnuvası kupa sahibini bulamadan ,yuhlamalar arasında sona erdi.
Günün Diğer Haberleri