Ordu Devlet Hastanesi Başhekimi Uzman Doktor Atilla Gürgen ve yönetim ekibi, sağlık çalışanlarına teşekkür maiyetinde belge dağıttı.
Covid-19 pandemi sürecinde göstermiş oldukları üstün gayret ve fedakârca çalışmalarından dolayı sağlık çalışanlarına, teşekkür belgesi takdim eden Başhekim Gürgen " Yaptıkları fedakarlıklardan dolayı teşekkür ederiz" dedi.