BAŞHEKİMDEN SAĞLIK ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR

Ordu Devlet Hastanesi Başhekimi Uzman Doktor Atilla Gürgen ve yönetim ekibi, sağlık çalışanlarına teşekkür maiyetinde belge dağıttı

Genel - 26-05-2021 16:28

Ordu Devlet Hastanesi Başhekimi Uzman Doktor Atilla Gürgen ve yönetim ekibi, sağlık çalışanlarına teşekkür maiyetinde belge dağıttı.  

Covid-19 pandemi sürecinde göstermiş oldukları üstün gayret ve fedakârca çalışmalarından dolayı sağlık çalışanlarına, teşekkür belgesi takdim eden Başhekim Gürgen " Yaptıkları fedakarlıklardan dolayı teşekkür ederiz" dedi.  

Günün Diğer Haberleri