Ordu’nun Aybastı ilçesinde meydana gelen üzücü olayda, evinin banyosunda hareketsiz halde bulunan 58 yaşındaki kadın yaşamını yitirdi. İlk değerlendirmelere göre ölümün karbonmonoksit gazı zehirlenmesinden kaynaklandığı düşünülüyor.
Olay, Aybastı ilçesine bağlı Çakırlı Mahallesi’nde yaşandı. Edinilen bilgilere göre Melek Kutlu’dan haber alamayan kardeşi Selami Kutlu, akşam saatlerinde eve geldiğinde talihsiz kadını banyoda hareketsiz halde buldu. Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine bölgeye sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Gazlı Şofben Şüphesi
Olay yerine ulaşan ekiplerin yaptığı incelemede Melek Kutlu’nun hayatını kaybettiği belirlendi. Banyoda yoğun gaz kokusunun tespit edilmesi üzerine, ölümün gazlı şofbenden sızan karbonmonoksit gazından kaynaklanmış olabileceği değerlendirildi.
Kesin Ölüm Nedeni Otopsiyle Belirlenecek
Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Melek Kutlu’nun cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla Ordu Adli Tıp Kurumu’na gönderildi. Yapılacak otopsi sonucunun olayın tüm yönleriyle aydınlatılması bekleniyor.
Jandarma ekipleri olayla ilgili soruşturmasını sürdürüyor.