ANNE VE BEBEK ÖLÜMLERİ ÖNLEME TOPLANTISI YAPILDI

Sağlık Bakanlığı tarafından “Türkiye Üreme Sağlığı Programı“ kapsamında önlenebilir nedenlerle olan anne – bebek ölümlerinin önlenmesi amacıyla Acil Obstetrik Bakım Çekirdek Ekip toplantısı 14 Şubat 2022 tarihinde Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonunda İl Sağlık Müdürü Dr

Genel - 15-02-2022 01:03

Sağlık Bakanlığı tarafından “Türkiye Üreme Sağlığı Programı“ kapsamında önlenebilir nedenlerle olan anne – bebek ölümlerinin önlenmesi amacıyla Acil Obstetrik Bakım Çekirdek Ekip toplantısı 14 Şubat 2022 tarihinde Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonunda İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa KASAPOĞLU Başkanlığında gerçekleştirildi.
Günün Diğer Haberleri