Altınordu Ziraat Odası Başkanı Atakan AKÇA’dan üreticinin yüreğini ferahlatan açıklama geldi.
Başkan Akça’nın açıklaması şöyle,’’Çok değerli üreticilerimiz,sizlerden gelen yoğun talep üzerine yetkililerle yapmış olduğumuz görüşmeler olumlu geçti.
Yaptığımız istişare sonucunda TMO alım noktalarının sayısını artıracak ve FİSKOBİRLİK de TMO şartlarında fındık alımı yapacak.
FİSKOBİRLİK fındık alımı yaparken üyesi olmayan üreticiden %2 hizmet bedeli kesecektir.
Sevgili üreticilerimiz şartlara uyulduğu sürece TMO ve FİSKOBİRLİK gelen tüm mahsulü alacak ve ödemesinde en geç 10-15 gün içinde yapacak.
Fındığınızı iyi kurutarak iyi seçerek TMO ve FİSKOBİRLİK ‘e getirirseniz hiç bir mağduriyet yaşamayacaksınız.
Bundan sonra ürününüze sahip çıkarak alın terinizi ve emeğinizi çalmak isteyenlere fırsat vermeyiniz.Tüm üreticilerime saygı ve sevgilerimi sunuyorum’’dedi.