5 aylık bebeğini evde bir gün boyunca tek başına bırakarak ölümüne sebep olan anneye mahkeme 22 yıl hapis cezası verdi. Karar sonrası polis eşliğinde cezaevine götürülen annenin gülümsemesi büyük tepki topladı.
Anne, mahkemede verdiği ifadede şunları söyledi:
“Evden çıkınca bir daha içeri giremedim. Evden çıkmadan önce çocuğa mamasını verdim, emzirdim. Sütüm yetmeyince mama veriyordum. Gündüz çıktım ama akşam dönerken köpek vardı, korktum. Geceyi dışarıda, Nasrullah Meydanı'nda geçirdim. Bankta biraz uyumuşum. Sabah ezanıyla uyandım ve eve döndüm. Baktım bebeğin gözleri kapalı, her yeri kasılmıştı. Altını değiştirdim, emzirmeye çalıştım ama emmedi. Sonra C.H.'yi aradım, 'çocuğa bir şey olmuş' dedim. 112’yi ben aramadım, annemi aradım. Annem geldi, 'çocuğu öldürmüşsün' dedi ve çıktı.”
Olay tüm Türkiye’de büyük yankı uyandırırken, kamuoyunda "bu ceza yeterli mi?" tartışmaları başladı.