3 uzman doktor hasta kabulüne başladı

Ordu Devlet Hastanesi’nde 3 yeni doktor hasta kabulüne başladı

Genel - 15-10-2021 00:39

Ordu Devlet Hastanesi’nde 3 yeni doktor hasta kabulüne başladı.
Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı  Uzm. Dr. Serhat Atalar, Gastroenteroloji Uzmanı Uzm. Dr. Kemal Kürbüz ve Romatoloji Uzmanı Uzm. Dr. Baki Özdemir hasta kabulüne başladığı bildirildi.

Gastroenteroloji bölümü özefagus ( yemek borusu) mide ve bağırsak hastalıkları, karaciğer, safra kesesi ve safra yolları, pankreas hastalıkları ile ilgilenir.

Günün Diğer Haberleri