22 Kasım Dünya Diş Hekimleri Günü Kutlandı

Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde gerçekleştirilen kutlamaya, Ordu İl Sağlık Müdürü Op

Genel - 23-11-2022 11:28

Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde gerçekleştirilen kutlamaya, Ordu İl Sağlık Müdürü Op.Dr.Dursun Tüzün, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm.Dr.Hakan Hacısalihoğlu, Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Dt.Fatih Ada, diş hekimleri ve sağlık çalışanları katıldı. Sağlık Müdürü Op.Dr.Dursun Tüzün gerçekleştirdiği konuşmada, “Bugün burada olduğum ve sizlerle bu özel günü kutlama fırsatı bulduğum için çok mutluyum. Hepinizin Dünya Diş Hekimleri Günü Kutlu Olsun. Görevinizde başarılar diliyorum.” dedi. Daha sonra Ordu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde görevli Uzman Dr.Dt.Okhan Oral tarafından “Dünya Diş Hekimleri Günü” anısına pasta kesildi. [gallery link="file" columns="2" size="full" ids="249508,249509,249510,249511"]
Günün Diğer Haberleri