2021 Yılı Ocak Ayı İlçe Müftüler Toplantısı Yapıldı

2021 Yılının ilk İlçe Müftüler toplantısı pandemi nedeniyle online olarak gerçekleştirildi

Genel - 21-01-2021 16:56

2021 Yılının ilk İlçe Müftüler toplantısı pandemi nedeniyle online olarak gerçekleştirildi.

Toplantı Ordu Müftüsü  Dr. İsmail ÇİÇEK başkanlığında bütün İlçe Müftülerinin katılımı ile 21 Ocak 2021 tarihinde gerçekleştirildi.

Toplantıda Diyanet İşleri Başkanlığı ve İl Müftülüğünün belirlediği gündem konuları üzerinde müzakere edildi.

Toplantının sonunda ise İlçe Müftülerinin istek ve önerileri üzerinde durularak yeni kararlar alındı.

Günün Diğer Haberleri